Marketing pentru servicii funerare, idei si solutii americane
monumente funerare

Marketing pentru servicii funerare

Cum sa faci cea mai buna reclama pentru servicii funerare? Este un subiect care ia amploare. Nu e mai putin adevarat ca in ultima vreme totul se datoreaza presei online. O presa independenta si eliberata de orice oprelisti, astfel ca avem parte ce cele mai interesante stiri despre business-ul de pompe funebre. Dar trebuie ss observam ca parca si imaginatia antreprenorilor a devenit super debordanta.

Cei care se ocupa de serviciile funerare au tot mai multe idei si tot mai multe poante de impartasit. Spre surprinderea noastra, trebuie sa le multumim pentru descoperirea ca iata, învatam in permanenta. De exemplu, niciun sicriu nu e destul de mic sau destul de mare ci depinde doar perspectiva cu care-l prezinti, cu care faci reclama sa „agati clientii”. Chiar asa, cum sa ai mai mult succes pe piata de servicii funerare este subiectul textului de fata!

servicii funerare americane

Reclamele funerare; guru si discipoli

Probabil putini romani isi pot inchipui ca in SUA exista un canal TV care difuzeaza doar reclame la pompe funebre. Acolo se difuzeaza reportaje despre cat de bine te poti simti intr-un anume cimitir si cate si mai cate. Romanii patrunsi de ortodoxie cu mare geutate ar putea sa accepte ca exista asa ceva, probabil ca doar aratandu-le spoturi publicitare cu ingenioase servicii funerare le-ai mai zdruncina indaratnicia.

Dan Katz este un mare mentor al reclamelor la cimitire, monumente funerare si servicii de incinerare. El inventeaza povesti idilice despre cat de bine este sa mori intr-un anume azil. Sau cat de inteligent ai fi daca ti-ai lasa mostenirea funerara pe mana unei anume agentii. Dan Katz a fost mai intai (inca mai este) presedinte si director de creatie la „Los Angeles Advertising & Marketing Agency”. Asadar are ocupatie intr-o chestie profund americana. Ei bine, D.K. si-a deschis si un site de reclame la serviciile funerare, un loc unde poti conversa cu el, unde-i poti impartasi experientele si unde sa-i spui (daca esti antreprenor de pompe funebre) cum iti agati tu clientii. Cum faci sa vinzi mai multe sicrie, cum convingi familia indurerata sa comande la tine jerbe funerare, de unde iei piatra mai ieftina pentru monumentul funerar.

Marketing secretizat

Sa nu va inchipuiti ca discutiile cu D.K. pot fi vazute si de altii! Nu, caci cum reusesti tu sa vinzi sicriele este o chestiune pe care o discuti doar cu el, cu presedintele acestei companii de servicii funerare. Altfel, unde ar fi hazul, de unde si-ar mai culege el atatea idei de marketing, de promotion online pentru evenimente funebre!? La fel ca televiziunile romanesti, care te invita ca daca ai vazut ceva sau ai aflat despre o stire sa le trimiti un e-mail sau un sms. Asa mai culeg si ei informatii, pe gratis si cu economie de personal.

Lumea de peste Ocean se vede treaba ca este foarte diferita de a noastra. Cel putin aici, in Romania, si nu avem stiinta ca nici in Europa sa fie altfel nu s-a intamplat inca o astfel de ceremonie funerara. Asemenea ei mai puteti vedea nenumarate in New Orleans.

Scandal funebru cu servicii funerare

Revenind la marketingul serviciilor funerare, sa va reamintim ca in urma cu numai cativa ani, o firma producatoare de sicrie din Polonia a avut o idee teribila. Ei s-au gandit ca-si vor vinde produsele cu reclama printre companiile funebre. Polonezii au realizat niste pictoriale sexy cu modele super-super asezate pe sicrie si au reusit sa scandalizeze lumea catolica.

A fost indiferent ca au vandut calendarele in scopuri caritabile, lumea a reactionat la modul cel mai pudic. Despre caz a scris chiar si presa romaneasca, stirea fiind insa preluata de pe Daily Mail. Despre publicatiile romanesti… ca doar nu era sa trimita pe cineva in Polonia la documentare.

Iar in cazul in care nu v-ati scandalizat destul mai avem… De exemplu, puteti vedea ceva de genul manelelor in materie de dans și servicii funerare. De aceasta data in Ghana, nu in SUA…

Scroll to top
0